Kαλώς Ήρθατε...

....στο διαδικτυακό σπιτικό μου...
Ο λόγος δημιουργίας αυτού του Blog είναι να μοιραστώ μαζί σας σκέψεις,ανησυχίες,κάποιες χειροποίητες κατασκευές (η τελευταία μου μανία είναι να φτιάχνω σκουλαρίκια και δαχτυλίδια από υγρό γυαλί αλλά.....θέλω να επεκταθώ τώρα και στον πηλό...), συμβουλές διακόσμησης χώρου,κάποιες συμβουλές προκειμένου να γίνει η ζωή μας ευκολότερη, συμβουλές ομορφιάς και γιατί όχι και συνταγές μαγειρικής....
Να είστε ήσυχες...πρώτα θα τα δοκιμάζω εγώ,μετά θα σας τα συστήνω ή θα σας αποτρέπω,ποιος ξέρει...
Φυσικά οι ιδέες μπορεί να μην είναι καθαρά δικές μου αλλά να βοηθήσει η εμπειρία ζωής κι ό,τι έχω ακούσει από φίλες και γνωστές και μου έχει φανεί χρήσιμο..
Ελπίζω η παρέα μας να μεγαλώσει σύντομα και η ανταλλαγή απόψεων και ιδεών μας να είναι ευχάριστη και εποικοδομητική!!

Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2012

Μετά από καιρό,πάλι εδώ.

Καλησπέρα διαδικτυακές μου φίλες...


     Κοριτσάκια μου δεν σας ξέχασα απλά δεν είχα όλον αυτόν τον καιρό την κατάλληλη διάθεση να γράψω για νέες αγορές (αφήστε που αγόραζα τα πλέον απαραίτητα).
     Η ανεργία μου με έχει τσακίσει.Τα προσωπικά μου δεν είναι καλά και οι εξελίξεις στον ελλαδικό χώρο γενικότερα,δεν είναι ευοίωνες. Όλα αυτά μέρα με την ημέρα με έριχναν περισσότερο.
      Προσπάθησα να το πολεμήσω.Πλέον έχω συγκάτοικο γιατί δε μπορούσα πλέον να είμαι συνεπής στις υποχρεώσεις μου.Για την ακρίβεια έχω ακόμα λογαριασμούς ανεξόφλητους αλλά θα τακτοποιηθούν και αυτοί κάποια στιγμή.Η συγκατοίκηση είναι δύσκολη,αρκετά δύσκολη,αλλά δυστυχώς η μόνη επιλογή.
     Στο προσωπικό θέμα έβαλα τελεία και παύλα. Έδωσα πολλές ευκαιρίες,δεν εκτιμήθηκε καμία,ή έστω "εκτιμήθηκαν" αλλά δεν αξιοποιήθηκαν καταλλήλως οπότε γύρισα σελίδα.Και αυτό δεν ήταν απόφαση στιγμής,εν βρασμώ ψυχής.Ήταν πράγματα που με έπνιγαν καθημερινά,με καταπίεζαν,με έκαναν να στεναχωριέμαι,να κλαίω,να έχω νεύρα,να είμαι δυστυχισμένη.Και κάποια στιγμή,εκεί στον πάτο που δεν σε συγκινεί τίποτα,κρυώνει το μέσα σου και συνειδητοποιείς πώς κάτι έχει αλλάξει.Αρκεί να θες να το δεις.Δεν είναι κακό να πεις "έχασα",άλλη μία σχέση που δεν βγάζει πουθενά.Το αφήνεις πίσω,μέρα με την ημέρα...και αρχίζεις ξανά να ανεβαίνεις...
     Όλο αυτό το διάστημα λοιπόν πέρασε δύσκολα. Όμως,ο τροχός,σιγά σιγά γυρίζει.Αφήνεις κάτι πίσω και κάτι καινούργιο έρχεται να γεμίσει το κενό.Ευτυχώς!
     Ένας δικός μου άνθρωπος ανοίγει μαγαζί και μου ζήτησε να δουλέψω μαζί του.Μάνα εξ ουρανού.Πλέον δεν με απασχολεί το ότι δεν έχει καμία -απολύτως- σχέση με το αντικείμενό μου,με νοιάζει μόνο να βγάζω τα έξοδά μου και να νιώθω χρήσιμη.Να ξυπνάω το πρωί και να έχω κάτι να κάνω.Περιμένω λοιπόν να τελειώσουν τα μαστορέματα και να ανοίξει το μαγαζί.Και μάλιστα με ανυπομονησία.
     Να ξέρετε πως όλον αυτόν τον καιρό δεν έγραφα,όμως ήμουν πολλές ώρες στο ίντερνετ και έχω παρακολουθήσει τα βίντεό σας,έχω επισκεφτεί τα blocks σας.Ισως καμιά φορά να έκανα και κάποιο σχόλιο,τις περισσότερες φορές όμως όχι.
     
Εύχομαι να είστε καλά,και θέλω να δώσω κουράγιο σε αυτές που δεν είναι.Να πω,πως όλα είναι περαστικά,αν δεν είναι σοβαρά θέματα υγείας.Κάντε κουράγιο.

     Σας φιλώ,σας χαιρετώ και θέλω να ελπίζω πως αυτή τη φορά δε θα κάνουμε τόσο καιρό να επικοινωνήσουμε.



33 σχόλια:

  1. Καλή αρχή!!Καλό ξεκίνημα,με θάρρος και αισιοδοξία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ'ευχαριστώ πολύ και σου εύχομαι τα καλύτερα μέσα απ την καρδιά μου. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλώς επέστρεψες!! μη στεναχωριέσαι, σε καταλαβαίνω απόλυτα για την ανεργία!!! προσπαθώ να το παλεύω, το ίδιο να κάνεις!! θέλει πείσμα και υπομονή!! που θα πάει, θα έρθουν και καλύτερες μέρες!! όσο για τα μέλη το ίδιο είναι με τους αναγνώστες, δεν ξέρω αν γίνεται κάτι διαφορετικό! σε ευχαριστώ πολύ και για τα καλά σου λόγια, φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλώς σας βρήκα :)!!Θέλει,πείσμα και υπομονή,χωρίς αυτά δεν γίνεται τίποτα.Θα τα λέμε εδώ τριγύρω, φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. συγνώμη που ήρθα ακαλεστη..δε γνωριζομαστε..σημερα βρηκα το ιστολογιο σασ απο τη βολτα μου στα ιστολογια..
    αν δεν ενοχλώ θα ήθελα να γίνω μέλος , αλλά δεν βλέπω το γκάτζετ αναγνώστες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλως ήρθες!!!
    Φυσικά και μπορείς να γίνει μέλος!Εδώ είμαστε μια παρέα,δεν υπάρχουν ακάλεστοι! Το κουμπάκι για να γίνεις μέλος,το είχα κάπου δεξιά.Χθες όμως πείραζα την μορφοποίηση και έβαλα το χεράκι μου και στα γκάτζετ,οπότε πολύ πιθανό να το αφαίρεσα.Θα το ψάξω,τώρα κιόλας!!!Εχε το νου σου.Θα γίνω κ γω στο δικό σου.:)

    ΥΣ:Μπορείς να μου μιλάς στον ενικό,δεν είμαι δα και τόσο μεγάλη...Μόλις 29! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλώς σε βρήκα
      και καλωσορισες και συ στο μπλογκ μου και στην παρεα μου
      θα χαρω να τα λεμε στα μπλογκ μας
      πριν δεν φαινοταν , τωρα φαινεται το γκατζετ
      τρεχω να γινω και γω αναγνωστρια , σ ευχαριστω που εγινες και συ
      υγ-σ ευχαριστώ , από ευγένεια το έκανα
      είσαι πιο μικρή μου βλέπω τώρα

      Διαγραφή
    2. ω τώρα είδα ότι έγινες σε όλα τα μπλογκάκια μου μέλος
      σ ευχαριστώ
      υγ-σε πειράζει να φύγεις την λέξη επαλήθευσης από τα σχόλια;

      Διαγραφή
  7. Έσπευσα να το διορθώσω βλέπεις!!
    Αλήθεια είσαι μεγαλύτερή μου;
    Υπέθεσα ότι είσαι ακόμη μαθήτρια.Εγώ κατ΄ευθείαν τον ενικό,αν και κι εγώ χρησιμοποιώ τον πληθυντικό ευγενείας συνήθως :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μεγαλύτερη σου είμαι ναι.. όχι και πολύ μη φανταστείς
      ωω ευχαριστω μακαρι να ημουν ακομα μαθητρια..απο που υπεθεσες για το μαθητρια; :)

      Διαγραφή
  8. Από τον τρόπο που έγραψες το πρώτο σχόλιο.Σε φαντάστηκα μικρούλα.:)Τί εννοείς σε ένα από τα σχόλιά σου με αυτό:
    " υγ-σε πειράζει να φύγεις την λέξη επαλήθευσης από τα σχόλια;"
    Δεν κατάλαβα τί εννοείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην φόρμα εδώ στα σχόλια πριν πατήσουμε το δημοσίευση βγαίνει λέξη επαλήθευσης..

      Διαγραφή
  9. Ωχ,αλήθεια;Αυτό πώς μπορώ να το αφαιρέσω;Μήπως ξέρεις να μου πεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλημέρα
    συγνώμη που μόλις γνωρίστηκαμε αμέσως σου ειπα τι να κάνεις
    δεν είμαι τέτοια...αλλά ειναι λίγο κουραστικό καθε φορα να βαζουμε την λεξη επαλήθυσης, και πολλές φορές δεν φαίνεται και εύκολα τι γράφει..και γράφουμε λάθος ..και μας δίνει άλλη κλπ κλπ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα Δελφινάκι!

    Καλά έκανες,δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.Ισα ίσα με βοήθησες.Και μένα δε μ αρεσει αυτο με την λέξη επαλήθευσης,αλλά στο δικό μου ιστολόγιο οταν εγω κανω σχόλιο δεν μου ζητάει οπότε δεν ήξερα ότι ζητάει από σας.Κι αν δε μου το έλεγες....ποιος ξέρει πότε και αν το έπαιρνα χαμπάρι.Ψαχνοντας λιγακι,το είδα στις ρυθμίσεις και το εβγαλα.

    Καλή μέρα και πάλι!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα..ωω δε το ξερα αυτό , ότι δε το βγάζει στο δικό σου όταν γράφεις σχόλια :)

      Διαγραφή
  12. Πραγματικά χαίρομαι για σένα. Ξέρω πως είναι να είσαι άνεργη... να θες να δουλέψεις, να προσφέρεις και να μην σου δίνετε η ευκαιρία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σ'ευχαριστώ κι εύχομαι να βρεθούν λύσεις για όλους μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!!!!!ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ Σ/Κ!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ευχαριστώ κι ανταποδίδω Fotolabida.Καλό Σαββατοκύριακο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλώς βρεθήκαμε! Γέλασα πολύ γιατί είσαι το 666 μέλος μου (τι νούμερο ε?) χα χα! Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αλήθεια;;Σκιάχτηκα τώρα λιγάκι...
    Καλώς βρεθήκαμε!!!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλώς σε βρήκα και εγώ στο σπιτάκι σου!!Θα χαρώ πολύ να περνάς και εσύ από το δικό μου και να τα λέμε και όσο για τα υπόλοιπα όλα περνούν μόνο αισιοδοξία χρειάζεται και θετική σκέψη!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλώς βρεθήκαμε!Φυσικά και θα περνάω,θα γίνω μέλος τώρα κιόλας.Αισιοδοξία λοιπόν....και να δούμε τί θα γίνει..:)
    Φιλιά πολλά και θα τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλώς σε βρήκα,ευχομαι να τα λέμε ,καλο βραδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλώς ήρθες Νέλη!Θα τα λέμα,όλοι μια παρέα είμαστε. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Απαντήσεις
    1. Είμαι καλά,αρκετά καλά! Δεν γράφω,αλλά σας διαβάζω ανελλιπώς! :)

      Διαγραφή
  23. Πέρνα από το μπλογκ μου!! Σου έχω βραβείο!! :):) http://mintfloraldiary.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με συγχωρείς για την τόση αργοπορία...Τώρα μπήκα ξανά στο blog μου.Κ τρέχω να δω το βραβειάκι μου. :)

      Διαγραφή
    2. Ποιο είναι το βραβειάκι μου,μπορείς να με βοηθήσεις;

      Διαγραφή