Kαλώς Ήρθατε...

....στο διαδικτυακό σπιτικό μου...
Ο λόγος δημιουργίας αυτού του Blog είναι να μοιραστώ μαζί σας σκέψεις,ανησυχίες,κάποιες χειροποίητες κατασκευές (η τελευταία μου μανία είναι να φτιάχνω σκουλαρίκια και δαχτυλίδια από υγρό γυαλί αλλά.....θέλω να επεκταθώ τώρα και στον πηλό...), συμβουλές διακόσμησης χώρου,κάποιες συμβουλές προκειμένου να γίνει η ζωή μας ευκολότερη, συμβουλές ομορφιάς και γιατί όχι και συνταγές μαγειρικής....
Να είστε ήσυχες...πρώτα θα τα δοκιμάζω εγώ,μετά θα σας τα συστήνω ή θα σας αποτρέπω,ποιος ξέρει...
Φυσικά οι ιδέες μπορεί να μην είναι καθαρά δικές μου αλλά να βοηθήσει η εμπειρία ζωής κι ό,τι έχω ακούσει από φίλες και γνωστές και μου έχει φανεί χρήσιμο..
Ελπίζω η παρέα μας να μεγαλώσει σύντομα και η ανταλλαγή απόψεων και ιδεών μας να είναι ευχάριστη και εποικοδομητική!!

Κυριακή 2 Μαρτίου 2014

Κυριακή....γιορτή...και σχόλη...

Κυριακή....γιορτή...και σχόλη...


Κυριακή σήμερα,βρέχει από χθες το βράδυ..Μ'αρέσει αυτός ο καιρός!! Για να είμαι ειλικρινής μ'αρέσουν όλοι οι καιροί,εκτός από την ανυπόφορη ζέστη των 40 και άνω βαθμών Κελσίου..
Αύριο Καθαρά Δευτέρα και κανόνισα κούλουμα.Σήμερα όμως,ήθελα η μέρα να είναι αποκλειστικά "δική μου". Ξύπνησα σχετικά νωρίς.Ο καλός μου αδερφός είχε φροντίσει το πρωινό μου οπότε και βρήκα πάνω στον πάγκο της κουζίνας-δίπλα απ'την καφετιέρα με τον έτοιμο γαλλικό καφέ- μπουγάτσα ζεστή και μοσχομυριστή!! Επέλεξα να μείνω μέσα-τουλάχιστον ως το βράδυ-να περάσω λίγη ώρα με τον εαυτό μου,να σκεφτώ.Να σκεφτώ την δουλειά,την ζωή,την ως τώρα πορεία μου.Να μπω κάτω απ'το ζεστό νερό και να χαλαρώσω,να αδειάσω το μυαλό μου από όλα τα παραπάνω. Είμαι καλά,όχι όπως θα θελα αλλά το προσπαθώ.Η ζωή είναι γεμάτη δυσκολίες αλλά και ομορφιές.Μακάρι να μπορούσα να κεντράρω μόνο στα καλά.Μακάρι..Μέχρι τώρα έχω καταφέρει να παίρνω ψύχραιμα τα άσχημα και αυτό πιστέψτε με είναι μεγάλο βήμα!!Κάποτε ένας φίλος μου μου είχε πει πως "καμιά δυσκολία δεν κρατάει για πάντα" και αυτά του τα λόγια μου μείναν χαραγμένα στο νου. Έχει δίκιο. Έτσι είναι! Βαθιά ανάσα και συνεχίζουμε!
Ξέρω πως δεν μπαίνω να γράψω συχνά,αλλά να ξέρετε πώς διαβάζω post σας σε καθημερινή-σχεδόν- βάση. Όλον αυτό το καιρό,προσπαθούσα να εγκλιματιστώ στη νέα μου δουλειά,έχουν περάσει πλέον 4 μήνες....,να βγω λίγο απ το καβούκι μου και να βλέπω πιο συχνά τις φίλες μου, (έχουμε και χαρές,3 απ'αυτές παντρεύονται μέσα στο καλοκαίρι!!) και επίσης άρχισα μαθήματα γαλλικών, τα οποία δεν ξέρω αν θα συνεχίσω αυτήν την χρονιά γιατί δεν διαβάζω όσο θα ήθελα...Έβαλα όμως στόχο να διαβάσω μεσα στο καλοκαίρι και απ την νέα "σχολική" χρονια να γίνω πιο επιμελής ώστε να πάρω το πτυχίο μου!
Εύχομαι να είστε όλες καλά,γεμάτες από όμορφα συναισθήματα.Να έχετε ανθρώπους γύρω σας που σας αγαπούν και αγαπάτε και μην αναλώνεστε σε δήθεν φιλίες..Να χαίρεστε με όσα έχετε γιατί κάποιοι συνάνθρωποί μας έχουν έλλειψη απ τα βασικά.

Σας χαιρετώ και εύχομαι να έχετε ένα όμορφο 3ήμερο.. 

1 σχόλιο:

  1. Hi, Nice post thanks for sharing. Would you please consider adding a link to my website on your page. Please email me back.

    Thanks!

    Angela
    angelabrooks741 gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή